male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Rt jr@siliconbrain.biz
Úterý Leden 18 10:25:54 CET 2005

Ales Prochaska napsal(a):

> Ano, znamenalo by to specializaci (aspon castecnou) na prototypovou
> vyrobu. Je jasne, ze prototyp je vzdy drazsi nez seriovka, takze jista
> nadeje by tu mozna byla. Ale samozrejme take nevim jestli je to mimo
> Silicon Valley vubec realne.

Na prototypy jsou ale urceny prave vcera zde zminovane frezky LPFK od
www.spezial.cz. Odpadne kompletni chemie s jejimi problemy s likvidaci,
nutnost trvale obsluhy a (podle meho nazoru) jejich obsluzny program
presne spocte i dobu zpracovani zadane desky. S technologii Easy Contac,
kterou Spezial take nabizi, je mozno takto vyrabet i oboustranne
prokovene spoje.
--
Rt