male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Leden 18 10:20:43 CET 2005

>jde, ale firmy co jsem mel tu cest poznat do toho procesu vkladaji
>ruzne zbytecne fronty a prostoje a za jejich mirne zkraceni si nechaji
>draze platit.

Zrovna pred vanocema jsem platil pres 3000 za 1dm2 prokoveneho plosnaku s
maskou. Sice jsem musel zamacknout slzu, ale myslim, ze se mi to vyplati.
Prece kvuli tomu neodmitnu zakazku za nekolik desitek tisic.

Muj pohled na vec je, ze zakazky, kde je pomer mezi prodejni cenou vyrobku
a cenou materialu mensi nez zhruba 1:4 (+-bus), se nevyplati delat. V
takovem pripade je pak jedno, jestli date za plosnak 30 nebo 100Kc. Navic
plosnaky s maskou se lip paji, takze se usetri cas na hledani chyb pri
pajeni. Maska taky poskytuje alespon nejakou ochranu proti korozi (alespon
mam z toho takovy lepsi pocit :-)

J. Hanzal