male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

Snail Instruments snail@iol.cz
Úterý Leden 18 10:06:39 CET 2005

>Jinak to co jsem stihl zaregistrovat, tak firmy posilaji plosnaky ne na
>dobirku, ale normalne postou a pote jim to zaplatite. Je zde tedy duvera,
>ale odpada placeni baliku.

Na fakturu posilate stalym zakaznikum. Poprve delate na dobirku. Do Nigerie
delate na platbu
predem :-)

>Dalsi podle meho, kde se daji snizit naklady je film, ... . Podle meho pro
>bastlire to dela podstatnou cast. Jestli se to da primo osvitit na plosnak
>???

Film musite mit v kazdem pripade. Ale muzete vysvitit nekolik zakazek na
jednu A4 (A3) a tim se cena snizi. Ovsem musite si slevu odpracovat montazi
jednotlivych motivu. Ale zase je treba montovat s rozvahou, aby se prirez
dal rozstrihat. Pokud teda nemate zalibu v praci s lupenkovou pilkou.

Dalsi vec je pocet opakovani. Nekdo chce 1ks, jiny 2ks, dalsi 5ks, takze je
treba sdruzovat motivy podle poctu opakovani (male motivy je mozno zmnozit
na jednom filmu, samozrejme).

J. Hanzal