male OT: Zalozeni firmy na vyrobu DPS

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Leden 18 09:48:19 CET 2005

Ono spis nevim jestli to autor chce delat pro bastlire nebo firmy.

Muj pohled bastlire na vec je, ze mam v elektronicke podobe navrh v malo
pripadech film a nyni bych si ho nekde nechal udelat. Kdyz uz mam v
elektronicke podobe, tak odeslu emailem, ... , proc to davat nad disketu,
...  - do sberny .

Dale bych rad, aby ta sluzba byla rychla a levna. To snad kazdy.  nyni pro
me bastlire nekoho otravovat na emailu a mobilu nechci. Kdyz by na inetu
byla stranka se stavem zakazky a terminem vyrizeni, tak by to bylo ok.
Dodavka do tydne by byla optimalni.

Jinak to co jsem stihl zaregistrovat, tak firmy posilaji plosnaky ne na
dobirku, ale normalne postou a pote jim to zaplatite. Je zde tedy duvera,
ale odpada placeni baliku.

Dalsi podle meho, kde se daji snizit naklady je film, ... . Podle meho pro
bastlire to dela podstatnou cast. Jestli se to da primo osvitit na plosnak
???

Je to muj nazor. Takze kdyz podle toho neco udelate, tak me nekamenujte,
nejsem zadnej velkej odberatel.

Byt Vami, tak si zkusim zacilit tj. spocitat pocet potencielnich klientu, z
toho Vam vzejde i forma reklamy, zpusob prace, ... .

Jirka