Zakladni deska - BX CHIPSET !

Rastislav Homola rhomola@microstep-hdo.sk
Úterý Leden 18 09:25:59 CET 2005

Takisto. Ja mam Abit BX6-II, tiez Tualatin 1,4 GHz v PowerLeap redukcii a
funguje jak hodinky.
Potrebna bola posledna revizia biosu.

Uz to nesledujem, ale svojho casu na strankach PowerLeap bola konferencia,
kde uzivatelia pisali
svoje skusenosti s konkretnymi kombinaciami MB/CPU/BIOS...

R.

Honza <jan.kuba@seznam.cz>
Sent by: hw-list-bounces@list.hw.cz
17.01.2005 17:11