Pripojeni USB

Zdenek zdej@atlas.cz
Úterý Leden 18 08:39:45 CET 2005

Vcera jsem stahnul flastr od M$ a bohuzel se mi znovu potvrdilo, ze je
lepsi nic od nich nedoinstalovavat. Nejen ze se problem neodstranil, ale
prestaly fungovat i nektere programy. Skoncilo to obnovenim registru do
puvodniho stavu.

Pokud to, co mate na HD je neco jineho nez 4756cs8.EXE, tak bych Vas
poprosil o poslani na muj mail. Snad to pobere schranka.

Zdenek