Schema pro DOMINANT 1039A

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Leden 18 01:36:48 CET 2005

Na radio ktere v podstate hraje, potrebujete dokumentaci? Vetsinou staci
vypucovat kontakty vlnovych prepinacu, vyfoukat prach z ladiciho kondu a
mozna i povymenovat potenciometry. Mozna i kondy ve zdroji (pokud to vrci) a
pokud jsou (predpokladam ze to neni elektronkove) u potenciometru jako
vazebni kondy elity, doporucuju vyhodit a dat tam svitky nebo keramiku.  1M
sezenete a vic obvykle neni potreba. Okamzite potak prestane chrastit, i
kdyby byl kdovi jak blbej a vynechaval. Jeste (spis ze jsem hracicka)
doladuju vstupy a nez zjistim ktery trimr je na co, musim uz potom doladit
vsechny :-) Mezifrekvence obvykle neujedou a kdyz, tak vsechny priblizne
stejne. Maximalne byva ujetej pomerovej detektor na FM. I ten se da ladit
podle sluchu a podle meraku na vystupu, musite ale vedet co to ma delat.
Nekdy se to ladi jak housle :-) a je jednodussi vzit nejaky modul s
keramickyma filtrama, integrovanym MF zesilovacem a koinc. detektorem a
pripojit nekam do prostredka puvodniho MF zes.. Radio dostane mnohem lepsi
citlivost a selektivitu.

Andel

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 17, 2005 2:04 PM
Subject: Re: Schema pro DOMINANT 1039A

joe.rypar@centrum.cz napsal(a):

> Preji dobry den,
>
> mam doma gramoradio DOMINANT 1039A, ktere po letech poctive prace zacina
mit  ruzne potize. Chtel jsem se zeptat, jestli nekdo nahodou nema schema
nebo servisni dokumentaci k tomuto radiu.  Mohl bych poprosit o jeji
pripadne poskytnuti?

Na http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=0C6WH49B323H708EGR7EM8YI55 si
stahnete schema pro 638A Solo, melo by to byt velmi podobne (dokonce tam
na jedne strance 1039A zminuji). Na oplatku mi napiste, do jake miry se
to skutecne shoduje.

Nestahujte prosim nikdo jiny, mozna se to po stazeni smaze. Pokud by se
to stalo, tak mi to pane Rypari sdelte, udelam to nejak jinak.

--
Jirka