Kapacita NiMh a jak na ni

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pondělí Leden 17 20:01:41 CET 2005

Díky za odpovědi všem.

Potvrzujete mi mou doměnku, že dochází k předčasnému ukončení nabíjení.
Pokud se mrknete na značku nabíječky tak se rád poučím, uvažuji o koupi
nějaké slušnější. Nejlépe něco, kde by šlo nabíjet články samostatně.

Vybíječka s měřením má sloužit k roztřídění článku a včasnému vyhození.
Prostě něco na změření stavu článku. Aspoň hrubě vědět kolik energie je
ještě schopen dodat.

   Vsem kdo mate zmrsenou cestinu se omlouvam, ale vse je v nastaveni
Emailovych klientu ci serveru. Navic mi pripada smutne, abych jako
clovek od elektriky psal bez hacku a carek s vymluvou ze to jeste
neumime.
Mam schránku na seznam.cz a kopii na centrum.cz. To co přišlo na seznam
OK, to bylo na centrum.cz zmršené.

Pěkny večer.
Radek

On
> Behalf Of Jaroslav Buchta
> Sent: Monday, January 17, 2005 11:19 AM
> To: HW-news
> Subject: RE: Kapacita NiMh a jak na ni
>
> Mam nabijecku reagujici na dU (z GM asi za 600, typ ted nevim) a uz
jsem
> si zvykl na nasledujici postup.
> - strcim aku
> - dam vybijeci cyklus, nabijeci aut.nasleduje, pak vypne
> - kdyz si mysli, ze je nabito, dam znovu nab. cyklus, az aut. vypne.
>
> Osvedcilo se mi to u NiCd i NiMh, obcas nabilo odhadem jen na 30%
> kapacity, takhle je to OK.

Pro
> mereni pouzijte priblizne takovy proud, ktery bere fotak. Clanky muzou
mit
> kapacitu, ale vetsi vnitrni odpor a treba proto vam ve fotaku nejdou.
Pri