OT poptavka programator ci firma

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Leden 17 14:35:33 CET 2005

Nechci Vam kazit iluze, ale neverim, ze to nekdo udela a zvlaste mala
firmicka. Ja pro sveho zamestnavatele takovy system vyvijim ve dvou lidech
uz od roku 99 a defacto jsme jeste neskoncili. Flakaci rozhodne nejsme a
stihli jsme to dokonce driv (a hlavne lip) nez zahranicni firmy, ktere nam
meli konkurovat.

1) mala firma - fluktulace lidi => navaznost vyvoje => rozdelaj a nikdy
nedodelaj

2) sibenicni termin - neosetrene chyby => tezka vymahatelnost pohledavek v
oblasti SW (vase zkusenost s tim ze to je windowsama ne programem)

Jste ochoten utratit statisice, aniz byste mel zaruku, ze to ta firma bude
schopna udrzovat, upravovat a dokoncit?

Pouzijte nejake reseni, jak Vam zde nekdo radil, s otevrenym evidencnim
systemem a moznosti pripojovat moduly od externich firem.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz