Kapacita NiMh a jak na ni

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Leden 17 14:11:23 CET 2005

> Nejak jsem nepochopil, co jste tim chtel rict, to "DC 3V, 3W" bylo
> napsano primo na fotaku, byl na nem jeste konektor pro napajeni z
> adapteru, ale to obvykle funguje tak, ze se proste odpoji baterie (v
> tom konektoru je nejaky ten rozpinaci kontakt).

Asi tolik, ze to muze byt tak jak uz tu pred chvilkou psal p. Vicek kdy
mu z adapteru fotak nejel pokud tam nepripojil silnejsi zdroj. Proste
(nektery) vyrobce pocita s tim, ze tam baterie vzdy bude  a adapter
slouzi pouze pro nabijeni a podle toho napise jaky zdroj musi byt
pripojen, tak jako je tomu (snad u vsech) mobilu (uznavam proudove
spicky u mobilu jsou nesrovnatelne s fotakem). Je mozne, ze Vas fotak
skutecne funguje tak jak pisete ale nemusi to byt pripad vsech.

Nicmene jsem ted toto zkusil s Fuji MX1700, stitek tvrdi 5V 4W tedy
0.8A, stitek original adapteru 5V 1.5A tedy 7.5W. Pokud jsem vyjmul
akumulator, fotak jsem na adapter normalne zapnul a zkusil fotku s
bleskem, povedlo se. Toto tedy potvrdilo Vase tvrzeni. Ovsem nemam cas,
naladu a ani moznost overovat kolik a kdy fotak z adapteru bere...

Pavel