OT poptavka programator ci firma

David Kucera david@cybertex.org
Pondělí Leden 17 14:00:02 CET 2005

no predpokladamm zatim ve sta tisicich
mel jsem na skousku i nejake systemy a plno firem se cgvastala jak je
jejich system nejlpesi a co ze vse umi ale narazil jsem nanekolik
zakladnich nedostatku :-((
taky kdyz mi zapujci system na skousku a on ne ne ne chodit
a pak se vymlouvat na to ze je chyba ve win (ona je ale kdyz neco pisu
pod win tak ty chyby nejak osetrim)
taky koupit nejaky system od "velke firmy" dat za nej velke penize a
potom neco chtit pridat a stoji to stejne me moc nelaka

koukal jsem do firem co uz neco pouzivaji ale nic me nenadchlo
a vzhledemk mym velmi specifickym pozadavkum
nezbyva nic jineho nez ho vytvorit

nejsem programator ale myslim ze zas az tak narocne to nebude
vse jejenom pokud se podari najiy slusneho programatora ci malou firmicku

jasne ze mam uz velmi konkretni predstavu a zatim ji zadny system
nesplnoval

sql ci necopodobneho je zaklad