Re: Testování FTDI 245BM

Delphin delphin@post.cz
Pondělí Leden 17 11:04:28 CET 2005

D> Win problem nema, problem maji aplikace, porty COM10 a vys se musi
otevirat
D> jako \\ .\COMx

> Je to vec nazoru, ja bych to povazoval za problem Win.
> Prijde mi jako silne nedomyslene mit jinou syntaxi
> portu pro COM1-9 a jinou pro >9. Jiste, lze pouzivat vzdy \\.\COMxx,
> ale porad mi pripada jako zaplata.

COM1 az COM9 jsou nazvy, ktere ve Windows existuji kvuli tomu, aby jely
stare programy. Pochazi to z dob DOSu, kde se pro zjednoduseni zavedly
specialni nazvy souboru COMx a LPTx, aby se usnadnil pristup na tyto
zarizeni a mj. slo psat    copy soubor.txt com1
Vsechny nove aplikace by mely otevirat porty jako \\.\COMx a (vcetne COM1 az
COM9), kde \\.\ udava, ze se jedna o zarizeni. Nejedna se o zaplatu, ale o
oddeleni jmenneho prostoru souboru a zarizeni.