Re: Uvolnění COM portu

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pondělí Leden 17 10:46:40 CET 2005

m> Mám dotaz občas se mě stane (W98)  že nějaký program "zablokuje" přístup k
m> COM1 nebo COM2 portu.
m> Žádný není spuštěný ani v procesech ale COM se pořád tváří jako obsazený.
m> Řeším to restartem celého PC ale to je málo elegantní - máte někdo nějakou
m> utilitu nebo postup
m> jak a čím je COM obsazen a jak ho uvolnit ??

Obcas se stane ze nejaka aplikace se tvari jako by se ukoncila, ale
pohledem do TskManageru se daji od ni najit zbytka ktere se
neukoncily. Zkuste si otevrit TM, spustit co potrebujete a opet
ukocit, stav procesu (ne aplikaci!) musi byt stejny jako pred
spustenim. Pokud tam neco zustalo tak to ukoncit nasilim, obvykle to
pomuze.

Tomas