Re: Uvolnění COM portu

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Leden 17 10:33:34 CET 2005

Dobry den,

nektere programy opravdu zaberou porty pro sebe a po ukonceni je neuvolni.
Typickym prikladem byla Nokia datasuite. Uvolnit COM nejak jiste lze, zkuste
napsat kolegovi, jantac@papouch.com .

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Dusan Dolezal" <dolezal@zoner.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, January 17, 2005 9:56 AM
Subject: RE: Uvolnění COM portu

To je divne, taky mam doma W98, s COMama tam divocim jak jen to jde a nic
takoveho se mi nestava. Zkoumal jste, jestli to ma s necim souvislost (s
nejakym programem, nebo tak)? I kdyz ja sam ma tom ladim nekolik programu,
kde s COMy delam, obcas to breaknu (aniz bych uvolnoval port) a vzdycky to
funguje, skoro to tak vypada, ze si to ty okna detekuji a pri ukonceni
procesu samy port uvolni. Takze bych to skoro videl na problem operacniho
systemu, resp. nejakeho smeti v nem (nejaky stary ovladac, nebo neco
podobneho). Delalo to vzdycky, nebo to zacalo az po nejake dobe? Ja bych to
zkusil cvicne preinstalovat, ty W98 jsou preinstalovane za chvilku.

Dusan Dolezal