Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

aze azehw@volny.cz
Neděle Leden 16 22:52:16 CET 2005

Mne na VS mimo jine vadila ta roztristenost a naprosta neprovazanost
odbornych predmetu. Fyzika, atomova fyzika, teorie automatizace, do toho
chemie, matematika, aplikovana matematika, elektrotechnika a od vseho jakoby
co nejvic, ale dohromady tam nebyly zadne spojitosti. Vzpomente si na
Marecku podejte mi pero, kdyz student pan Kemr rekl v hodine CJ, ze 19
stoleti bylo stoletim pary. To obrazek ceskeho skolstvi.
AZE

Vse je navic utrzeno od praxe.
----- Original Message -----
From: "Ivo Neubauer" <neubaui@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, January 16, 2005 9:49 PM
Subject: Re: Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

no muj nazor je takovy, ze vesmem zkousky byly jen o "praxi" pocitat
priklady zalozene sice na teorii, ale vetsinou stacilo propocitat poctive
priklady z cviceni a dalo se to (to mluvim o cloveku ktery neni zadny IQ ale
dokaze zabrat a dohnat to o zkouskovym :)). A nabiflovat se nakou tu teorii,
byt tomu nemusel rozumet na 100%, to byla nutnost, aby tam aspon mel co rict
kdyz se ho nekdo zeptal.

Je pravda, ze tam toho jsou kvanta, ale naky sejto udelat na skole asi musi.

Stejne, pokud clovek nejakou vec nepouziva, tak ji samozrejme zapomene, ale
myslim si, ze neni cilem, aby si clovek zapamatoval vse, co se naucil, ale
kdyz na neco narazi, tak si rekne,
"jo neco takovyho jsme delali", a pokud nekde neco vyhrabe tak si mozna i
vzpomene.

Ivo