Sinusovka z obdelniku - kvalita lidi

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Leden 16 19:57:44 CET 2005

   Tak to sme na tom stejne, ja sem taky nedokoncil VS (asi kvuli tomu
ze sem tam sel s trochu jinou predstavou toho co se tam bude ucit - 100%
teorie a 0% (vlastni) tvurci praxe asi nebavi nikoho, taky kvuli lidem
co tam chodili...) a musim potvrdit ze lidi co tam sli s tim ze se
zajimaji o elektroniku a bavi je to byli vyhazeni jako prvni na
matematice a podobnych zverstvech... Naproti tomu sprti co se nauci
vsechno jako basnicku a nerozumi tomu co to vlastne znamena a jak to
pouzit tam muzou docela bez problemu excelovat, protoze s  nejakym
praktickym vyuzitim tech teorii se tam nesetkaji (tj. nenarazi na to ze
se to sice naucili nazpamet ale nevi jak to uplatnit...). Potom kdyz
vidite v pozadavcich nejake elektro firmy VS tak je vam z toho vselijak...

Jiri Drozd