Testování FTDI 245BM

Milan Lomoz milan.lomoz@worldonline.cz
Sobota Leden 15 23:19:28 CET 2005

Vážení,
Mám dotaz ohledně spolupráce modulu UMP2 /modul ASIX s FTDI 245BM/ a
procesorem Microchip 16F873.
Má idea byla testovat odesílání znaků z kombinace shora uvedených obvodů
pomocí programu Hyperterminal, který běží na počítači s win XP.

Na PC s běžícím Hyperterminálem mám nainstalovány ovladače VCP.
Pokud určím, aby modul UMP2 emuloval např. COM10 a připojím zapnutý
modul UMP2, potom pokud chci použít tento port v Hyperterminálu, dostanu
hlášku, že "Vybrané připojení již používá jiný program".

Pokud chci nejdříve nastavit např. COM10 v Hyperterminálu a potom
připojit zapnutí UMP2, tato možnost není nabízena a tudíž ji nemohu
zadat.

Netušíte prosím, jak na tento problém vyzrát?

Díky za nakopnutí.

Milan