NiMH a male odbery

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Leden 15 18:45:53 CET 2005

No jenze prave jde o ty NiMH.

Mam z nich rozporuplne pocity - ve fotaku drzi uz ty tri roky vsechny tri
sady co pouzivam.

V letadle jako pohon vydrzely jednu a to velmi kratkou sezonu a v nove
vysilacce vydrzel original pack 1500mAh asi tak 2 mesice a ted po reklamaci
dali 2.5Ah a zacina se sypat taky. Velke samovybijeni, velky vnitrni odpor a
rychle delta peak.

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz