Internetove pomucky (nejen) pro elektroniky

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Sobota Leden 15 17:43:06 CET 2005

Zdravim konferenci.

Mam na vas, lidi, takovou prosbu... Udelal jsem (si) web, kde bych
chtel casem shromazdit odkazy na nejruznejsi internetove nastroje a
pomucky. A jedna ze sekci je i "Elektro".

Zatim tam mam odkazy na vypocet stabilizatoru s LM317, dva nastroje na
vypocty KO s 555, assembler/disassembler PIC, simulator LCD a barevne
kody odporu - to jsem nasel ve svych bookmarkach. Chtel bych proto
poprosit: Pokud nekdo mate odkaz na nejake podobne webove pomucky
(treba vypocet transformatoru, vypocty LC filtru, ...), poslete mi
odkaz (radeji na muj mail, at nezas*rame konferu).

Zrovna tak mate-li nekdo neco takoveho udelaneho a chteli byste to
nekde zverejnit, tak neni problem se dohodnout (pokud je treba, tak na
serveru bezi PHP a MySQL). Privitam i navrhy na vylepseni stranek nebo
na vytvoreni podobnych nastroju.

Samosebou - mate-li nekdo neco takoveho z jineho oboru nez je elektro,
tak se za odkaz zlobit nebudu.

Jeste upresnim: Jedna se mi o webove pomucky, tedy takove, ktere jsou
online, ktere si vystaci jen s prohlizecem a ktere se nemusi nikam
stahovat ani instalovat.

A abych  nezapomnel: Adresa je http://www.webutility.info/elektro/

Diky a hezky vikend

Martin Maly