OT: Oprava stroje

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Pátek Leden 14 10:43:10 CET 2005

At 10:07 14.1.2005 +0100, tsvach@volny.cz wrote:
>Kupte si servisni dokumentaci a konkurujte mu.

Tak nejak... Mam podobnou zkusenost s nejmenovanou nemeckou firmou BeRoTeK.
Po tom, co u nas manik v sacku a s kufrikem stravil 2 dny neuspesnym ladenim
osazovacich masin Siemenes zjistil, ze je pravdepodobne stary firmware v
EPROM 27C64 a ze spravnou EPROM maji v Nemecku na sklade a ze pro ni bude
muset dojet. Kdyz jsem navrhnul, jestli nebude jednodussi, aby v nemecku
EPROM precetli a mailnuli obsah, ja to vypalim do jine EPROM a za pul hodiny
muzeme zkouset. Vyvalil na me oci a nechapal, ze jsem schopen nahrat EPROM,
paxem zase vyvalil oci ja, kdyz po dlouhem telefonatu do Nemecka zjistil, ze
ve firme nejspis nemaji programator EPROM a uz vubec tam nemaji nikoho, kdo
by to umel precist ;-) Takze si vzal ten interface a ze jede do Nemecka a ze
to tam nejak vyladej. To jsem uz nevydrzel, podarilo se mi sehnat podrobny
servisni manual, interface jsem mel nastesti nahradni a taxem ladil a ladil
az jsem zjistil, ze problem v EPROM vubec nebyl, cely problem byl pouze v
konfiguraci softu na ridicim pocitaci ;-) Takze svoji masinu jsem rozbehal a
od te doby jsem byl uz i na par servisech pro cizi firmy ;->
BTW: Interface, co si manik odvezl jsem uz nevidel :-(
BTW2: Jejich cenik servisu:

Travelling expenses:
  1,00,-€ euro; each kilometer driven
40,00,-€ euro; each hour driven

Working time:
80,00,-€ euro; per hour spent

all prices are exclusive V.A.T.
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz