Oprava stroje

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Pátek Leden 14 09:56:09 CET 2005

No nevim. Ale jde o to kdo tuto informaci podal. Taky jsme u Eurotelu a nekolikrat se nas snazili ruzne firmy presvedcit na prechod. Nikdy ale nedosahli v propoctech nizsisch nakladu nez mame. Zalezi na tom kolik mate
telefonu (my jich mame >300 + >20 GSM bran na ustrednach + 1 velkou branu
vedenou kabelem do Eurotelu ) a podle toho se k Vam Eurotel chova.

Horký Aleš

-----Original Message-----
From: Pavel Novotny [mailto:novotny.pp@atlas.cz]
Sent: Friday, January 14, 2005 9:44 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Oprava stroje

To mate pravdu, kdyz vedeni nic nenuti premyslet o nakladech tak rado utraci
jednak z pohodlnosti a posledni dobou zjistuji take z pocitu vlastniho
uspokojeni a zdani, ze patri mezi VIP.
Jeden nas velky zakaznik pouziva jako mobilniho operatora Eurotel, kdyz jsem
se ptal proc neprejdou treba k Oskarovy, kdyz predpokladana rocni uspora v
nakladech by presahla 1.milion Kc bylo mi vysvetleno, ze reditel hraje s
reditelem Eurotelu golf a kdyz by presli tak by nemohl chodit na dychanky
poradane Eurotelem pro dulezite zakazniky a spoustu dalsich kecu.
A ja blbec se porad bojim, zda nejsme drazi :-).