Oprava stroje

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Leden 14 08:57:49 CET 2005

Konkurence je , my to delame take, a kdyz mi budete platit 31/Kc za km tak
vas oblazim svou osobni navstevou, prijedu nablyskanym BMW a povozim vas i
po meste, 31Kc/km tim nepohrdne ani prazsky taxikar :-}}.

Kdyz jsou lidi slepice a nechaji se skubat tak proc jim to poteseni
nedoprat.

Mam jimou historku, tisicinovy merici pristroj, se porouchal, nemecti
soudruzi technici telefonicky odhadli cenu opravy na 2000 Euro. Ac slo take
o nemeckou firmu, soukmenovce je treba podporovat a technici vyrobce tomu
rozumi nejlepe, zavolali nas. Kalega prijel z dovolene, k pristroji dorazil
23:00 (bez tohoto meraku stala fabrika cca 400 lidi), cim prijel si
nepamatuji, ale favorita nevylucuji. Odjizdel kolem druhe rano, za opravu
jsme si nauctovali cca 7000 Kc, 4Kc za diodu a 6996  vedeli ktera, ale
vedeni se tvarilo jak strasne je okradame a jestli to nahodou neni moc :-).

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek
Sent: Friday, January 14, 2005 6:32 AM
To: HW-news
Subject: OT: Oprava stroje

Neda mi to, abych se pri patku nepodelil:

Byl u nas technik na opravu NC stroje. Zakladni sazba za to, ze nas obdaril
svou pritomnosti byla kolem 1600 Kc/hod. K tomu prirazka 40%, protoze musel
pracovat jako elektronik, k tomu 25%, protoze musel "udajne" prerusit
dovolenou. Za cestu si uctoval 31 Kc/km + hodinova sazba. Byl jsem zvedav na
to "brko", kterym prijel: otluceny, zrezly favorit. Vysledna cena puldenniho
servisu (pres 30 kKc) temer prevysovala jeho hodnotu. Vybaven byl naradim,
ktere vetsina z Vas ma doma v supliku. Jen se umel dostat k servisni
dokumentaci. Vymenil na desce DC/DC konvertor a nauctoval si za nej cca 10
kKc. Podobne 1-2 W DC/DC prodava napr. Hypel za par stokorun. Pro jistotu z
nej odstranil oznaceni. Na fakture uvedeno: "ceny dle ceniku Bosch".

Tomu rikam business. Konkurence (asi) zadna, to se to vydelava.

Zdenek