OT: Oprava stroje

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Leden 14 06:32:10 CET 2005

Neda mi to, abych se pri patku nepodelil:

Byl u nas technik na opravu NC stroje. Zakladni sazba za to, ze nas
obdaril svou pritomnosti byla kolem 1600 Kc/hod. K tomu prirazka 40%,
protoze musel pracovat jako elektronik, k tomu 25%, protoze musel
"udajne" prerusit dovolenou. Za cestu si uctoval 31 Kc/km + hodinova
sazba. Byl jsem zvedav na to "brko", kterym prijel: otluceny, zrezly
favorit. Vysledna cena puldenniho servisu (pres 30 kKc) temer
prevysovala jeho hodnotu. Vybaven byl naradim, ktere vetsina z Vas ma
doma v supliku. Jen se umel dostat k servisni dokumentaci. Vymenil na
desce DC/DC konvertor a nauctoval si za nej cca 10 kKc. Podobne 1-2 W
DC/DC prodava napr. Hypel za par stokorun. Pro jistotu z nej odstranil
oznaceni. Na fakture uvedeno: "ceny dle ceniku Bosch".

Tomu rikam business. Konkurence (asi) zadna, to se to vydelava.

Zdenek