Cidlo deste a osvetleni

Pavel pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Leden 13 23:47:38 CET 2005

> No prave ze se zda, ze ne tak docela a rozhodne se nada rict, ze pokud zacne
> prset tak automaticky vzroste RH. Navic pokud jste videl ty grafy tak ta RH

Videl jsem je ale pouze v zacatcich kdyz jste to tu publikoval, priznavam.

> lita naprosto neuveritelne i v ramci dne - pry je to tzv. denni cyklus.

Ted jsem se podival a grafy vlhkosti za posledni 4 dny na ktere jsem se
mrknul tak vypadaji temer shodne a skoro jako by tvorily "sinusovku",
jisty denni cyklus v nich je.

> Mozna ze k necemu takovemu co rikate dojdu, ale zatim to tam nevidim a tim
> cidlem deste bych si chtel pomoci.

Jasne, proto jsem psal neco o tom, ze je to mozna blbost.

Pavel