Cidlo deste a osvetleni

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Čtvrtek Leden 13 22:49:16 CET 2005

No ja to na plinky nechci, ale chtel bych do toho grafu meteostanice
zaznamenavat i to, ze v tu dobu prselo. Chtel bych zjistit jak se meni
parametry ovzdusi za ruznych meteo jevu. Zatim je to velmi zajimave a
konecne si ze me kolegove prestavaji delat legraci zvlast po dnesku kdy jsem
jim 10 minut predem rekl, ze se zene nejake nadeleni. Prestoze bylo temer
jasno a zdalo se ze se nic nedeje, tak mi to skutecne vyslo. :-))))

RadekCX - http:/rvsoft.wz.cz

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno Antivirovým systémem AVG.