Inicializace BQ2010

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Leden 13 21:57:58 CET 2005

Lubos Ruckl napsal(a):

> Zdravim konferenci.
> Jeden muj znamy dostal postarsi notebook
> znacky Twinhead.
> Protoze baterie uz nefungovaly, nelenil a koupil
> nejake rozmerove vhodne clanky a vymenil je.
> Ted se divi, ze i nova baterie je bez kapacity.
> Upozornil jsem ho na zaludnost BQ2010,
> ale moc o tom nevim.
> Protoze si matne pamatuji, ze tady uz se o tom
> psalo, slibil jsem, ze se zeptam.
> Nemate nekdo prosim vymyslen nejaky pripravek
> nebo PC utilitu (k tomu notebooku neni nic),
> pomoci nehoz by se dal BQ inicializovat na plnou
> [...]

1) http://www.cadcam.hr/benchmar.htm pro ruzne typy BQxxxx

2) ty ZIPy (pro DOS) jsou pouze via www.archive.org

3) jsou "divne", nejde je rozbalit napr. pomoci WC/TC, ale 7-zip i napr.
systemovy dekomprimator ve WXP to zvladne (jo tak ted jsem zjistil, ze
kdoviproc je v TC treba v konfiguraci ZIP archivatoru zaskrtnout
"otevirat neuplne ZIP archivy, pritom ty ZIPy jsou OK...)

4) ta PDFka jsou na vebu TI, ktery sezral Benchmarqa (nevim, jestli
uplne stejna, ale proste dokumentace k vyvojovym kitum). K BQ2010 je to
konkretne http://focus.ti.com/lit/ug/sluu028a/sluu028a.pdf

5) nekde na webu to kdosi resil pomoci Linuxu (a to tady v konfere snad
i bylo), ale nevzpomenu si kde a taky nevim, jestli to bylo primo pro BQ2010

--
Jirka