Re: iCoupler (Galvanické oddělení RS422)

hwkonfera hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 11:13:21 CET 2005

Isolacni drivery ovsem vyrabi nejen AD, ta prisla s radou iCoupler v
podstate pred par mesici. Texas Instruments (B-B) mela jeste pred rokem a
pul v nabidce (nyni jsou jiz obsolete) dva plne integrovane typy urcene pro
RS422/485 primo a to ISO422/485 a 508/518. Nyni propaguje univerzalnejsi a
rychlejsi ISO150. TI jinak obecne sazi na kapacitni vazbu, cimz odstranuje
Vami zmineny problem s propustnosti isolacniho rozhrani.

(Pekne isolatory jsou take v rade MAX1480/1490 od Maxim a za povsimnuti
stoji LTC1535 od Linear Technology)

Hezky den, Simon Cihelnik

------------------------------

Dobry den, prave se mi maloucko rozsiril obzor o novy typ soucastky. Koukal
jsem na stranky od AD a nejak se mi nepodarilo vykoukat, jak se icouplery
chovaji pri prenosu nizkych frekvenci. Je-li prenos pomoci traficka tak SS
prece neproleze. Napadlo me ze by to mohlo byt resene (uvnitr icoupleru)
nejakou modulaci tomu vsak nenasvedcuje moznost prenosu vekych datovych
toku. Pak me napadlo, ze se mozna trafickem prenaseji pouze hrany a
prijimaci cast obsahuje klopny obvod, ktery si pamatuje posledni hranu
(sestupnou nebo vzestupnou) ale z blokoveho schematu IC nic takoveho
nevyplyva. Netusite jak to je? Ptam se pouze ze zvedavosti.
Jan Matejka