RE: Re: Bio snímače

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Leden 13 10:26:24 CET 2005

:-))) blbe se zmoula v puse zvlast ohrata na provozni teplotu.

Nekde jsem cetl, ze pokud se dostanete do nejakeho uzavreneho prostoru tak
se neudusite nedostatkem kysliku, ale prebytkem CO2 (ale nijak hloubeji to
overene nemam). Telo opravdu spotrebuje z nedechnuteho vzduchu jen asi 25%
O2.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz