Cidlo deste a osvetleni

Tony clouseau@seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 08:28:31 CET 2005

Zdravim.
sam jsem to nevidel, ale debatoval jsem kdysi s kolegou ktery montoval profi
meteostanice.
Tam ale neni pouhe cidlo deste ale snimac mnozstvi srazek.
Mechanicky dle nej naprosto jednoduche, trychtyr s definovanou plochou steka
na misku na páce, ta kdyz se naplni zhoupne se - vyleje se, udela puls na
opticke zavore a pulsy se citaji.
Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Radek Vicek" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HWnews" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 13, 2005 7:26 AM
Subject: Cidlo deste a osvetleni

Napadlo mne doplnit meteostanici cidlem deste a osvetleni. Cidlo osvetleni
si nejak dovedu predstavit, ale marne premyslim co s tim destem.

Pokud bych udelal nejaky odporovy snimac bude problem s tim, ze jeste dlouho
po desti bude mokry. Napadlo mne treba udelat snimac opticky, ale nevim zda
jsem schopen registrovat proletavajici kapky pred cidlem.

Nemate nekdo nejaky napad? Nebo vite jak to resi komercni meteostanice?

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz