certifikace CE

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Leden 12 10:15:05 CET 2005

Zalezi na tom co je to za zarizeni a jak se dohodnete se zakaznikem (aby z
toho treba nebyl pruser). Kdybych mel uplne vsechno davat zkouset a mel to
zapocitat do ceny, tak spoustu veci nema smysl vubec delat.

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, January 12, 2005 8:59 AM
Subject: Re: certifikace CE

Dekuji za vysvetleni. S tou homologaci jsem si to asi spletl.
Doufam, ze ted tomu rozumim dobre:
Elektricke zarizeni musi kvuli "prohlaseni" projit zkusebnou jako celek.
  Ze maji "prohlaseni" jednotlive komponenty, je spise predpodlad, ze
nenastanou potize?

Ma smysl vyrizovat "prohlaseni" pokud jde o vyrobu 1 kusu zarizeni?

Zdenek