certifikace CE

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Leden 12 08:28:12 CET 2005

Ja jsem jim rekl, ze potrebuju EMC abych mohl napsat prohlaseni o
schode.Protoze jsem v tom pouzival napajec, ktery uz prohlaseni mel a shodou
okolnosti byl mereny zrovna u nich, nemusel jsem ani od vyrobce shanet kopii
prohlaseni o shode. Sedli jsme si nad tim, oni mi rekli co k tomu prohlaseni
potrebuju, co a podle kterych norem na tom budou merit a kolik to bude stat.
Protoze pred tim jsem se s nimi domlouval jen mailem a telefonem, na miste
jsem napsal objednavku a oni mi rekli co v ni ma byt. Za 14 dni jsem mel
papiry v ruce. Kdyz ctu ty zvesti o zkusebnach v Praze (jen jsem volal do
Testcomu a stacilo mi to), priste bych sel zase sem.

----- Original Message -----
From: "Ondřej Kozumplík" <kozond-konf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 11, 2005 10:38 PM
Subject: Re: certifikace CE

uz jsme deleli nejaka mereni i na jinych pristrojich prave na QMku v
Mesitu v Uherskem Hradisti, nicmene chteli po nas vzdycky definovat
podle ktere normy to chceme merit a co tam maji merit.
Ja si to predstavuju asi tak, ze tam prijdu, dam  jim na stul zkusebni
kus(y),  dokumentaci, reknu ze chci CE, posadime se, dame si cigaro,
pokecame o tom - na co to je, jak to ma pracovat, kam je to urceno atd
atp, a oni uz se o to postaraji, vyberou dotycne normy, sestavi z toho
podklady pro CE prohlaseni o shode.
Takhle si to predstavuju. Otazkou je jaka je skutecna situace. Dnes jsem
cely den lital po webu a shanel informace co vse obnasi CE, na co se
vztahuje, jake normy se musi splnovat, jak to cele ma probihat, co
vsechno potrebuju abych s tim mohl dojit za certifikacni autoritou.
Nemusim snad ani povidat, ze po celem dni vim skoro stejne ho*no jako
rano. Prolital jsem stranky EZU, CTU, veskera mozna narizeni vlady
tykajici se tohoto problemu a dalsi haldu mimozemskych textu. Nasel jsem
hruzu dvojsmyslnych a nekdy i jeste vice smyslnych textu... jsem zhnusen
legislativou jeste vic, nez jsem si doted myslel ze je maximalne mozne :-(

Po vas nechteli abyste jim definoval co maji merit ?

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz