certifikace CE

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Leden 12 08:06:54 CET 2005

Mohl bych se zeptat na vyznam "prohlaseni o shode"?

Rozumim tomu dobre, ze kdyz nakoupim jistice, stykace atd., na ktere
dodavatel poskytne "prohlaseni", a zapojim z toho el. zarizeni, tak muzu
poskytnout "prohlaseni" na celek?

Plati totez, kdyz dostanu "prohlaseni" na diody, kondy, IC, muzu dat
prohlaseni na vyrobenou osazenou DPS?

Zdenek