certifikace CE

Pajpach pajpach@katedrala.net
Středa Leden 12 07:55:01 CET 2005

No ja se taky pridam se svou troskou do mlyna, tentokrat v dobrem.
Chystam se taky nechat certifikovat jedno laboratorni zarizeni, a tak jsem
si nasel jednu Brnenskou spolecnost (jsem z Brna :-P ) Kde jsem se o tomto s
nekym bavil.
A tak nejak z hovoru vyplynulo, ze kdyz mam potrebne meraky a zmerim si
parametry sam, tak si dokonce i to CE muzu vystavit sam :-D Jen je pry dobre
mit nekde merici protokol, kdyby naaaahodou
nekdo chtel kontrolovat parametry. Pokud je clovek dost drzy, tak si to CE
muze lepit na vyrobky i sam, bez jakehokoliv mereni, a jenom napsat
"prohlaseni o shode" Taky to pry projde. Tak nejak zrejme probiha
certifikace nekterych hracek u nas (auticka na DO....) :-)))
Kazdopadne protoze moje zarizeni musi splnovat jeste jine, mnohem prisnejsi
sdravotnicke normy, tak to mereni a certifikaci sverim "odbornikum" :-)

S pozdravem
Pajpach

----- Original Message -----
From: "Ondřej Kozumplík" <kozond-konf@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 11, 2005 10:38 PM
Subject: Re: certifikace CE

uz jsme deleli nejaka mereni i na jinych pristrojich prave na QMku v
Mesitu v Uherskem Hradisti, nicmene chteli po nas vzdycky definovat
podle ktere normy to chceme merit a co tam maji merit.
Ja si to predstavuju asi tak, ze tam prijdu, dam  jim na stul zkusebni
kus(y),  dokumentaci, reknu ze chci CE, posadime se, dame si cigaro,
pokecame o tom - na co to je, jak to ma pracovat, kam je to urceno atd
atp, a oni uz se o to postaraji, vyberou dotycne normy, sestavi z toho
podklady pro CE prohlaseni o shode.
Takhle si to predstavuju. Otazkou je jaka je skutecna situace. Dnes jsem
cely den lital po webu a shanel informace co vse obnasi CE, na co se
vztahuje, jake normy se musi splnovat, jak to cele ma probihat, co
vsechno potrebuju abych s tim mohl dojit za certifikacni autoritou.
Nemusim snad ani povidat, ze po celem dni vim skoro stejne ho*no jako
rano. Prolital jsem stranky EZU, CTU, veskera mozna narizeni vlady
tykajici se tohoto problemu a dalsi haldu mimozemskych textu. Nasel jsem
hruzu dvojsmyslnych a nekdy i jeste vice smyslnych textu... jsem zhnusen
legislativou jeste vic, nez jsem si doted myslel ze je maximalne mozne :-(

Po vas nechteli abyste jim definoval co maji merit ?