ohrievanie elektrinov v zime radiator ci fukar ?

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Leden 12 07:13:10 CET 2005

Ja jsem dva roky fungoval v dilne s obema topidly a pro cloveka je mnohem
lepsi ten olejovej radiator (nebo spirala) nez ten fukar. Sice se zda, ze je
od fukaru rychle teplo, ale jen zdanlive. Je zima od nohou a vsechno zebe do
rukou - takze pro lidi urcite ten radiator. Jinak diky cirkulaci se to
prohreje take vsechno.

Pro temperovani urcite staci ale i ten fukar pokud opravdu nemate strach, ze
se poondi a nejlepe chytne jasnym plamenem.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz