Bio snímače

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Úterý Leden 11 20:58:57 CET 2005

Zdravíčko,

    asi se mi bude osazenstvo smát, ale budiž.

    Původní plán a záměr byl a stále ještě je postavit teploměr s
velikou pamětí, který bude měřit tělesnou teplotu oběti (či spíše mně)
během dne. Potom se data přenesou do počítače a tak namaluje graf. Jde o
ověření teplotních křivek co se vyskytují v učebnici ošetřovatelství.
Během dne totiž teplota člověka kolísá v určitém rozsahu. A protože jsem
zvědavá, tak mě zajímalo jestli to skutečně tak je :-)  Snažím se totiž
si hodně věcí ověřit pokud možno na sobě (zkusila jsem i laxativa abych
věděla co to provede .... :-D )

    Ty další snímače mně napadli spíše zhecu jako takový "tuning"
původního záměru. Proto jsem i psala že jse spíše o teoretické otázky.

					Saša K. Svobodová

         web: http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: svobodova.alex@seznam.cz
              svobodova.alex@mujoskar.cz