RE: Bio snímače

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Leden 11 17:59:01 CET 2005

Obavam se, ze jde o ponekud nekonkretni zadani , snimat dech člověka tim je
mysleno snimat zda dotycny dycha nebo o to jak casto se nadechuje, ci kolik
toho nadechuje ?

Tep se da snimat "jednosvodovym" EKG (dva senzory kdekoliv na tele),
nenapada me jak to lepe nazvat, napad s mikrofonem se také pouziva, ale
osobní zkusenost je docela negativni, meri to docela kraviny.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Sasa - Viky - Svobodova
Sent: Tuesday, January 11, 2005 5:46 PM
To: HW-news
Subject: Bio snímače

Zdravíčko :)

    když už tu loudím informace, mám ještě jeden dotázek. Tedy několik :-)

    Jak by kdo z vás *jednoduše* snímal dech člověka ? Nejde mi o bezdrátové
měření, jenom o princip. Jednou se to tu už řešilo, myslím, ale nemůžu to
najít. A také jak snímat *tep* ale tak, aby člověk mohl normálně fungovat.
Tedy ne snímač na prstu či ušním lalůčku. To je nepoužitelné. Napadá mně
mikrofon ve sternální oblasti, ale nevím jak by to bylo s rušením. A nic
rozumného jiného mně zrovna nenapadá.

    Zatím jsou to teoretické otázky, jestli jednou dojde k realizaci
přístroje nevím. Stavím (či spíše chci si postavit) si takový jeden
přístrojík na ověření jistého tvrzení co se píše v knihách a tohle bybylo
fajn rozšíření. Ale není to to hlavní. A přístojík bych ráda poslala do
letošního konkurzu PE tak to snad stihnu včas :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz