Sroubky a maticky M2

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 11 09:18:23 CET 2005

Ehmm... docela by me zajimalo, kde jste na radcich meho prispevku
(nebo i mezi nimi) objevil informaci, ze bych touzil po navratu
regulovanych cen. Jen upozornuji na cenovou politiku odlisnou od
vetsiny sroubarskych firem na ceskem trhu, ktere zpravidla pro pohodli
zakazniku dodrzuji monotonii zavislosti cena - zakladni rozmer.

Ales Prochaska