[OT] Re: Sroubky a maticky M2 - zase globalizatori

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Leden 10 20:27:25 CET 2005

> Nemate deformaci od nejakeho globalizatora nebo neco jeste starsiho
> data? IMHO doby SMC (jestlipak vite, co to je?) jsou doufam nenavratne
> pryc...

S principem mate naprosto pravdu ale nechcete uz s temi globalizatory,
Statnimi Maloobchodnimi Cenami, monopoly (treba Sroubaren Trutnov:-) )
jit do pr...e! Uz jste za to dostal pred par dny vynadano na MCU. Vase
technicke prispevky jsou temer vzdy vyborne a nejen ja jsem rad, ze je
poskytujete, vcetne jinak temer nesehnatelnych katalogovych listu a
dokumentu, ale proc si vzdy neodpustite tyto poznamy! Sice se s Vami
vetsinou souhlasim, dost se bavim u cteni DFense a take souhlasim a
pokud pujdete vyhodit (nejen) Standu z vlady tak se k Vam milerad pridam
ale tady v konferenci to, prosim, omezte!!! Dik.

Pavel