s-video po antene

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Leden 10 19:26:31 CET 2005

> na televizni karte v pc neni nic divneho, ze ma existuje s-video je taky
> normali,
> ale co bych chtel ja je, abych mohl tv vystup poustet antenim rozvodem
> do televizi v jinem patre kte sidli jini rodini prislusnici. Nevite
> jestli existuje nejake
> zarizeni nebo nejlepe konstrukce, ktera to umi ?
> Je to vubec realne ?

Televizni modulator, sezene se bud se zvukem nebo beze zvuku, vypada
jako mala plechova krabicka, v PMD-85 v ni snad nebyl jiny ativni
prvek nez 1 velmi ksuntsky tranzistor (KF124?).

Sezenete v humusactejsich kramech v cene tak kolem 5Kc.
Doporucuju zeptat se v Compu, pak projit bazary. Pripadne vykuchat
nejakyho 8bita (PMDcko, ZXka by byla skoda).

Zdravi MP