Jak spravne ladit I2C TV tuner?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Leden 10 18:11:33 CET 2005

Zdravim,

muj TV tuner ma v sobe brouka TUA2000 a fazovy zaves s I2C SDA3202.
Tak nejak tusim, ze vstupni VF signal by se mel v tomhle tuneru
smichat a frekvencne odecist od frekvence VCO na evropskou
mezifrekvenci 38.9MHz (telka byla asi Grundig, multistandard pro
Francii).

Katalogovy list SDA3202 uvadi priklad pro kanal 47 -- predpokladam
tedy evropsky UHF kanal 47 -- ze se ma nastavit delici pomer PLL na
11520. Krok PLL je 62.5kHz. To mi dava frekvenci VCO 720MHz. Po
odecteni mezifrekvence 38.9MHz dostanu 681.1MHz.

Evropsky kanal UHF c.47 je ale udajne v rozmezi 678 az 686 MHz
s nosnou videa na 679.25MHz.

Zda se mi to byt ponekud v nesouladu. Je nekde chyba, nebo je mi
cosi utajeno?

/*
katalogovy list PLL: http://duch.cz/bordel/SDA3202.pdf
informace o frekvencich kanalu: