nasazeni GPS na sekacku

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Leden 10 17:55:03 CET 2005

Nad tím jsem taky přemýšlel a dokonce jsem na tohle téma napsal odpověď
do konference. Ale pak jsem tu odpověď zase smazal a neodeslal.
Uvědomil jsem si, jak příšerně řve sekačka na trávu. Nejsem si jist,
jestli by to nějaký ultrazvuk vůbec přeřval a jestli by se to dalo
vyfiltrovat z toho kraválu.

Zdraví PavelK