Sroubky a maticky M2

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Leden 10 17:39:00 CET 2005

Ales Prochaska napsal(a):
> Fabory je fajn, az na to, ze ty ceny jako by byly delane generatorem
> nahodnych cisel. Neda se v tom vystopovat zadny rad, clovek se musi
> kouknout do ceniku, jinak koupi priserne drahy sroub zatimco uplne
> stejny, o 5 mm delsi, je za tretinu.

No, ja bych rekl, ze to je skoro standardni situace, specialne u firmy,
ktera neprodava opakovane vagony tehoz od stejneho dodavatele, ze....
Ono se totiz v klidu stane, ze ten material pokazde nakoupi od jineho
vyrobce, maji s nim jine "starosti", chce se jim mit jinou marzi...

Nemate deformaci od nejakeho globalizatora nebo neco jeste starsiho
data? IMHO doby SMC (jestlipak vite, co to je?) jsou doufam nenavratne
pryc...

Treba u me jsou ceny servisnich dilu taky pokazde jine, duvodem je
zejmena to, co jsem napsal vyse.

--
Jirka