jak u 7106 plovouci vstupy ?

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Pondělí Leden 10 16:59:43 CET 2005

  7106 ma plovouci vstupy, ale s napetim se musite vlezt do rozsahu
min. 1.5V nad vyvod 26 (V-) a max. 1V pod vyvod 1 (V+). Takze jestli
chcete dat vstup INLO na nulu, stacilo by jednoduchym menicem vyrobit
zaporne napeti kolem 2..3V a z nej napajet 7106 na pin 26. Zaporne
napeti lze vyrobit treba pomoci obvodu 7660. V katalogovem listu pro
7107 je uvedeno, ze si zaporne napeti muze obvod vyrobit i sam, jestli
to bude fungovat i pro 7106 nevim. Je to na obrazku.
  Samozrejme vstup INLO nesmi byt spojeny s COMMON, jak normalne byva.

S pozdravem,
  Novalex