jak u 7106 plovouci vstupy ?

Vaclav PEROUTKA vaclav.peroutka@st.com
Pondělí Leden 10 16:10:01 CET 2005

Zdravicko,

nevim, kam napsat, tak pisu do obou konfer. Vyhrabal jsem modul s ICL7106 a
LCD. Rad bych s nim meril napeti v zarizeni, ktere ma jen jeden sekundar ve
zdroji. V modulu je na INL cca 6V diky referenci a ja bych potreboval, aby
INL vstup "chodil" od nuly do 1V.

Zkusil jsem pomoci operaku "posouvac stejnosmerne slozky" (OZ a 4 odpory)
jenze to funguje nejak divne. Neco to meri, ale zdaleka ne tak, jak ma -
rozsah neni kompletni (misto od 0-10V je 3-8V).

Nemate nekdo v kapse (nebo kdekoli jinde) zapojeni, kterym bych mohl ten
modul pouzit bez dalsiho vinuti na TRF ?

Diky,
VP