RF odpal blesku

Bitovod hw@prelude.cz
Pondělí Leden 10 16:06:41 CET 2005

Ten odkaz jsem videl a autor tam uvadi:

"Protoze kvuli moznostem vysilaciho a prijimaciho modulu jsem byl nucen
pouzit relativne nizky kmitocet kodu (1.71 kHz), ma prijem male zpozdeni (
jen cca 0.2s) prave kvuli bezpecnostnimu opakovaní prijateho kodu. Toto
zpozdeni je vsak minimalni a nema na nic vliv."

Bohuzel pro moji aplikaci je prave tohle zpozdeni kriticke :( Fakt je, ze
nejaky zablesk navic by clovek asi ustal, ale holt to nesmi samovolne blyskat
kazdych 10s.

Zatim je to cele ve stadiu rozvahy, takze jakekoli zmeny z puvodni rozvahy
jsou bez problemu. Ted me napadla dalsi "drobnost" - aby byl schopen ten
vysilac s takhle maly zpozdenim reagovat, bude zrejme muset byt trvale
ziveny? Predpokladam, ze neco najdu v datasheetu treba u tech Aurelu, ale ted
me to napadlo v prubehu psani.

Dalsi drobnost: Existuje pro takoveto ucely neco jineho, nez moduly
pro "precpane" pasmo 433MHz, tedy moduly s GL pro jine kmitocty, kde je treba
trochu prazdneji?

Diky za kazde zaslouzene nakopnuti :)

Pavel

On Mon, 10 Jan 2005 15:30:53 +0100, Dusan Dolezal wrote
rychlost.