Sonografie - princip

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Leden 10 15:33:59 CET 2005

V prumyslove defektoskopii se u 2D defektoskopu pouzivaji dva
principy: sonda s mechanickym natacenim (kyvanim) vysilace a sonda s
radou vysilacu, ktere se prepinaji elektricky. Prvni princip je
"zastaraly" a pouziva se pro extremni vykony nebo v kombinaci s druhym
pro ziskani 3D obrazu. Mozna je to u lekarskych pristroju podobne.

Ales Prochaska