RF odpal blesku

Bitovod hw@prelude.cz
Pondělí Leden 10 15:24:36 CET 2005

A v jakych mezich se to "nedefinovatelne zpozdeni" pohybovalo? V podstate
pokud bych se vesel i do 10ms, tak by to bylo pouzitelne. Tomu kodovadlu /
dekodovadlu bych se prozatim rad vyhnul, furt si s PICy netykam - ale treba
by mne to zase donutilo se to naucit :)

Pavel

On Mon, 10 Jan 2005 15:17:39 +0100, Kamil Rezac wrote