Sonografie - princip

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pondělí Leden 10 15:06:27 CET 2005

Dobrý den  :-)

    je tu prosím někdo kdo by mi mohl srozumitelně vysvětlit jak funguje
"ultrazvuk" ? Tedy myslím ten přístroj na sonografii. Vím jak to
pracuje, vím jak pracují ultrazvukové dálkoměry ale nevím jak se dělá
ten obrázek, respektive jak to sonda přijímá.

    Přístroj zobrazuje to co je v kuželu toho co "vidí" ale pokud by byl
jeden vysílač a jeden přijímač tak budu měřit jeden bod. To je tam tolik
přijímačů ? A nebo je na to nějaký prostý trik ?

    Pana googla jsem moc nezkoušela a to co jsem našla je nadraka.
Neumím asi zformulovat dotaz tak, aby to pochopil.

    Předem moc děkuji za pošťouchnutí :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz