[OT] apple aneb trocha sentimentu :o)

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pondělí Leden 10 09:59:31 CET 2005

Zdravim,
 tak az mi budou zase v praci slibovat nejakou odmenu tak uz vim co
 budu chtit :o) jen aby to bylo jeste letos... :o)

 ja se pri skole staral nekolik let o cca 30 maciku v jednom vetsim
 dtp studiu. kdyz jsem tam zacinal tak byla nejvetsim vykrikem
 techniky Quadra :o) ale treba na prvnich ibookach slo normalne sazet
 a retusovat ve photoshopu obrazky ve vysokem rozliseni. tehdy pomerne
 slusne vybavene pc s photosopem hrkalo 10 minut nez otevrelo jen
 obrazek. a jako server pro cele studio jsme meli SUN s neuveritelnymi
 10GB v RAIDu 5. ani uz nechci pomyslet kolik to tenkrat stalo. to
 byly casy :o)))

--
 mailto:turby@chips.cz