notebook - znacka?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Leden 10 10:00:43 CET 2005

Problem s BT bude spis zalezitost nejak nestandartniho BT klice, s kterym si
WinXP nevi rady a MAC pro nej ma ovladac, ja pouzivam BT USB klic
také,stacilo zasunout a XP si jej nasli a maka.

Abych neprechvalim, poridil jsem si novou zakladni desku s i915 a od te doby
mi instalator od me zvukovky Audigy 2 odmita nainstalovat sw od Creativu s
tim, ze v systemu nenasel kartu Audigy2. Problem bude asi na strane
Creativu, jejichz ovladace a podprora je takova jaka je.
Nastesti to zvukuje primo s ovladaci od MS.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Monday, January 10, 2005 9:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: notebook - znacka?

ja som prave objavil notebooky od Apple. Ako nahradu stareho Aceru, ktory
zomrel sme si kupili iBook, a zacinam mat jablka cim dalej tym radsej.
Cenovo sa pohybuju tak isto ako PC, vykonovo su na tom rovnako ak nie lepsie
a hlavne VSETKO tam funguje.
Po minulotyzdnovych skusenostiach s pokusom nainstalovat bluetooth kluc na
komunikaciu s mobilom do PC s winblowz (drbkal som sa s tym asi tyzden a
stale to nebezi) mi doslova vyrazilo dych, ze som ten kluc strcil do iBooku
a nemusel som nic instalovat a hned to fungovalo :-) To iste wireless
network a dalsie veci. Asi som sa znova zamiloval :-) balu